Nie sprzedawaj od razu❗

Czy Klient kupi od Ciebie, gdy zobaczy Twoją reklamę po raz pierwszy❓ Raczej NIE. Reklamy typu “Kup Pan cegłę” nie działają.

LEJEK SPRZEDAŻOWY NA FB
To etapy sprzedaży ujęte w kształcie lejka (najszerszy na górze i zwęża się w dół), do którego „wpadają” Twoi potencjalni Klienci.

ETAPY LEJKA

1. Góra lejka – zbuduj świadomość firmy.
Wzbudź zainteresowanie wartościowymi treściami – jakie problemy rozwiązuje Twój produkt/usługa❓ Postaw na reklamę – aktywność dot. posta czy zasięg.

2. Środek lejka – słyszeli o Tobie❓ Zainteresuj ich ofertą ❗
Daj się poznać jeszcze bliżej. Niech Klienci wiedzą co zyskają, gdy kupią od Ciebie❓ Przedstaw szerzej swoją ofertę – prowadząc np. kampanię na ruch (więcej info na stronie www) czy pozyskiwanie kontaktów (piszą do Ciebie potencjalni Klienci, a Ty im odpowiadasz)

3. Dół lejka – sprzedaj ❗
Klient jest świadomy swojej potrzeby i zna Twoją ofertę. Do ostatniego etapu trafiają np. osoby zdecydowane na zakup. Stosuj remarketing, czyli działania reklamowe skierowane na osoby, które np.:
– klikały w Twoje materiały na FB
– były na Twojej stronie www.

Będą bardziej zainteresowani zakupem niż osoby z I etapu. Po prostu łatwiej sprzedasz osobie “wyedukowanej” niż takiej, która dopiero dowiaduje się o Tobie 😎

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *